Кременчуцька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів

№ 13


Практичний психолог школи - Велічко Н.О.

На фото: Проведення урока у 10 класі

Напрямки роботи під час проведення днів практичної психології у школі:

1.Вивчення психофізіологічних особливостей особистості учнів, психологічного клімату у класних групах та педколективі.

2.Просвіта в області вікової, загальної та педагогічної психології.

3.Психологічне забезпечення профільного навчання та робота по підготовці старшокласників до вибору професії.

4.Консультування учителів, батьків з проблем розвитку, виховання та навчання дітей шкільного віку.

5.Допомога в організації індивідуального підходу в н-в процесі до учнів; визначення індивідуального стилю пізнання учнів.

6. Робота з групою ризику.

7.Надання психологічної допомоги педколективу в організації н-в процесу.

Робота з педагогічним колективом

Для учителів-предметників та класних керівників проводяться психолого- педагогічні семінари ( 4 р. на рік ).

Зміст навчально-просвітницької роботи з учителями такий:

1.Вивчення індивідуального стилю пізнання учня.

2.Робота класного керівника по забезпеченню соціального розвитку школяра.

3.Психологічні основи формування позитивного психологічного клімату в учнівських колективах.

4.Психологічні основи конструктивної взаємодії з підлітками.

5.Психологічні засади роботи пед.колективу в умовах профілізації навчання.

6.Організація занять з розвитку особистості школяра.

Робота з практичними психологами

Для практичних психологів проводяться семінари практикуми, методоб’єднання, та години обміну досвідом.

Години обміну досвідом проводяться 1 р. у місяць. Дана форма роботи дає можливість:

- Вивчити вузьке і конкретне питання практики.

1. Шляхи співпраці практичного психолога з адміністрацією школи. Проблеми взаєморозуміння.

2. Діяльність практичного психолога по збереженню власного психічного та фізичного здоров'я.

3. Корекція мотиваційно-смислової сфери особистості школяра. Досвід психологів у подоланні проблем.

4. Робота психолога по психологічному забезпеченню гуманістичного підходу у навчально-виховному та управлінському процесах школи.

- Відрефлексувати психологом свої особистісні та робочі проблеми, що є важливим для збереження психічного та фізичного здоров'я .

На методоб’єднаннях практикуються своєрідні майстер класи, де психологи демонструють свої вміння працювати з певними діагностичними методиками.

Умій володіти собою

1. Пам'ятайте: найкращий спосіб боротьби з душевним неспокоєм - постійна зайнятість.

2. Щоб забути свої напасті, намагайся зробити приємне іншим. Роблячи добро іншим, робиш добро собі.
3. Не намагайся змінювати чи перевиховувати інших. Набагато корисливіше і безпечніше зайнятися самовихованням.
Пам'ятай: кожна людина - така ж яскрава й унікальна індивідуальність, як і ти, приймай її такою, якою вона є. Намагайся знайти в людині позитивні риси, вмій бачити її достоїнства і в стосунках з нею спробуй опиратись саме на ці якості.

4. Май мужність від щирого серця визнавати свої помилки. Уникай зазнайства і дозування.

5. Вчися володіти собою! Гнів, дратівливість, злість спотворюють людину. Егоїзм - джерело багатьох конфліктів. Виховуй в собі терпіння, пам'ятай, що «рана заживає поступово». Не через дрібниці.

6. Будь-яка справа починається з першого кроку! Пам'ятай: перешкоди нам даються задля нашого розвитку.

7. Людина, має необмежені можливості самовдосконалення, причому в усіх галузях СВОЄЇ ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ.

8. Будь толерантною особистістю.

Толерантність ( від лат. Tolerans - терплячий) - терпимість до чужих думок і вірувань.

Агресія (від лат. Aggressio - нападаю) - незаконне застосування сили однією людиною.

© schckola-13

Конструктор сайтов - uCoz