Кременчуцька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів№ 13Практичний психолог школи - Велічко Н.О. На фото: Проведення урока у 10 класі |
Напрямки роботи під час проведення днів практичної психології у школі: 1.Вивчення психофізіологічних особливостей особистості учнів, психологічного клімату у класних групах та педколективі. 2.Просвіта в області вікової, загальної та педагогічної психології. 3.Психологічне забезпечення профільного навчання та робота по підготовці старшокласників до вибору професії. 4.Консультування учителів, батьків з проблем розвитку, виховання та навчання дітей шкільного віку. 5.Допомога в організації індивідуального підходу в н-в процесі до учнів; визначення індивідуального стилю пізнання учнів. 6. Робота з групою ризику. 7.Надання психологічної допомоги педколективу в організації н-в процесу.
Робота з педагогічним колективом Для учителів-предметників та класних керівників проводяться психолого- педагогічні семінари ( 4 р. на рік ). Зміст навчально-просвітницької роботи з учителями такий: 1.Вивчення індивідуального стилю пізнання учня. 2.Робота класного керівника по забезпеченню соціального розвитку школяра. 3.Психологічні основи формування позитивного психологічного клімату в учнівських колективах. 4.Психологічні основи конструктивної взаємодії з підлітками. 5.Психологічні засади роботи пед.колективу в умовах профілізації навчання. 6.Організація занять з розвитку особистості школяра.
Робота з практичними психологами Для практичних психологів проводяться семінари практикуми, методоб’єднання, та години обміну досвідом. Години обміну досвідом проводяться 1 р. у місяць. Дана форма роботи дає можливість: - Вивчити вузьке і конкретне питання практики. 1. Шляхи співпраці практичного психолога з адміністрацією школи. Проблеми взаєморозуміння. 2. Діяльність практичного психолога по збереженню власного психічного та фізичного здоров'я. 3. Корекція мотиваційно-смислової сфери особистості школяра. Досвід психологів у подоланні проблем. 4. Робота психолога по психологічному забезпеченню гуманістичного підходу у навчально-виховному та управлінському процесах школи. - Відрефлексувати психологом свої особистісні та робочі проблеми, що є важливим для збереження психічного та фізичного здоров'я . На методоб’єднаннях практикуються своєрідні майстер класи, де психологи демонструють свої вміння працювати з певними діагностичними методиками. |
|
Умій володіти собою |
© schckola-13 |