Кременчуцька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів№ 13 |
СТРУКТУРА МЕТОДИЧНОЇ РОБОТИ Кременчуцької ЗОШ І- ІІІ ступенів № 13 (за рівнями) ПЕДАГОГІЧНА РАДА (І РІВЕНЬ) МЕТОДИЧНА РАДА (IІ РІВЕНЬ)
МЕТОДИЧНІ ОБ'ЄДНАННЯ ВЧИТЕЛІВ-ПРЕДМЕТНИКІВ (IIІ РІВЕНЬ)
ПЕДАГОГИ (ІV РІВЕНЬ)
РЕКОМЕНДАЦІЇ СЕМІНАРУ ВЧИТЕЛІВ ХІМІЇ ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ ШКІЛ
«ДОСЛІДНИЦЬКА РОБОТА ЯК ЗАСІБ АКТИВІЗАЦІЇ ТВОРЧИХ ЗДІБНОСТЕЙ УЧНІВ»
Випускник сучасної школи повинен уміти самостійно, активно діяти, приймати рішення, гнучко адаптуватися до умов життя. Одним із найважливіших завдань, що стоять перед освітою, є розвиток творчих здібностей учнів. Цілком очевидним є той факт, що в традиційні методи навчання необхідно інтегрувати інформаційно-комунікативні технології. Учитель, що володіє комп’ютером, підвищує ефективність проведення уроку за рахунок зменшення ролі «класної дошки». Використовуючи відеодемонстрації хімічних дослідів, динамічні малюнки, схеми, вчитель створює середовище, що стимулює творчість учнів. Таким чином, при сучасній нестачі хімічних реактивів, відсутності в школах обладнаних хімічних лабораторій, вирішується головна дидактична мета навчального процесу – наочність. Застосування мультимедійних презентацій дозволяє новий підхід в роботі вчителя хімії при виконанні нових навчальних програм. З метою розвитку творчих здібностей учнів методичне об’єднання рекомендує: - розвивати пізнавальну і творчу діяльність учнів шляхом традиційного проведення лабораторних дослідів і демонстрацій за навчальними планами; - використовувати комп’ютер з метою індивідуалізації навчального процесу та звертатися до нових пізнавальних засобів; - проводити лабораторні досліди, роботи в умовах імітації реального експерименту (використовуючи ресурси віртуальної хімічної лабораторії); |
|
|
© schckola-13 |